yheeaa

Uppe med tuppen ca 3 timmars sömn pga jävla hög musik uppträde på stan och min förbbande hosta o så ringde exet såklart .. Idiot bad om att inte bli störd...
jajja jag är uppe med tuppen sista jag var uppe såhär var jag jag bodde med hästarna i 1 vecka o jobbade lite... men man skall icke misströsta förutom ringar undre ögonen smärta i handleden har jag blitit ännu sämre när dte gäller förkylningen... o jag som jobbar till 04 inatt... phuuuu

Jaja önska oss lycka till idag på tävlingen o jobbet såklart bye hawaii..
Ska försöka blogga under dagen om jag inte sover sittandes heheh



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Lycka till idag. Hoppas att Xante inte får några problem.

2009-09-05 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0