13 timmars arbete idag japp

Plugga Till Bartender Utomlands 2010, Utbildningsgaranti!

Så jävla härligt 14 timmars arbetspass idag o imorgon.. kommer vara som en död fisk i baksätet när vi skall till Ikea på söndag men va fan dte kan det vara värt.. behöver ju alla arbetspass man kan få nu när en lägenhet är inhandlad...

igår packade jag o var o handlade.. tog även bort min förlägning i hårt saknar den redan men mitt hår behöver vara för sig själv en stund hihi ..'

nej nu får jag väl dra på mig jobbkläderna o snart bege mig .. fresten igår när vi gick hem från maxi efter en handle tur så krängde ja o amanda varsin glas haha sjukt eller hur o dét ärks i magen vill ja säga idag men men det var så gott att det får bli som dte blir idag med toa besöken  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0