jobb

Jepp jepp himma från jobbet aldeles nyss med andan i halsne och ett leende på läpparna men långt bak en smärta som gör sig pårängd inte bara att jag har ont i huvudet o att armen smärtar o börjar bli olörlig igen o svullen .. nej det är en djupare smärta som börjat tränga upp .. olyckligt nog.. trodde den var begravd o övervunnen men icke.. Skall bya kläder dricka mkt vatten o kanppra lite anitinflam tabletter o smörja med ngn salva sedan är jag redo.. redor för att jobb mitt pass nr 2.. Känns inte som man har ngt liv man jobbar jobbar o åter jobbar för att bara precis klara sig .. till vilken nytta blir jag lyckligare?


 Klart jag mår bra av att jobba men i viss mån... O det som gör jobbet roligt o varierande är kollegorna som skojar till det o hittar på bus eller den där kunden som har problem som man löser eller den som blir överlycklig.. men när får man ngt tillbaka .. livet känns som en pingpong boll som stutsar i olika hörn o förhoppningsvis fastna i ett o stannar kvar där... Nog med butterhet nu är det dags att sticka o jobba pass nr 2.. hade inte bangar en bira med vännerna ikväll.. dock blir det ikea im det gör mig pigg o gla.. att få dela bilen ner te malmö med lite friens o skratta o spela musik thats life


Skicka en present med Sendly.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0