Kom hem henke

Skicka en present med Sendly.se

Fick en underbar överraskning idag som nästan slår mitt kontrakt på lägenheten som skrevs under idag.. det var att undrebara finaste henke ringde från afghanistan blev rikitgt rörd o började gråta efter jag lagt på.. rikitgt jobbigt att känna o veta att idag var sista gången jag hörde hans röst ...

Tycker du skall komma hem o sluta kriga där nere ... vad som helst kan hända o jag vill inte gå på din begarvning jag vill gå på ngn rolig cermoni istället.. kom hem vi ska slå klackarna o taket o ha kul njuta av livet...

Time for more work work work..

www.barkurser.se Utbildar Dig Till Internationell Bartender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0