slit o släp

Riktigt sliten är jag efter dagens jobb .. har varit o jobbat på en mässa idag riktigt roligt..dock tillbringades dagens mest med att servera mat o diska men lika glad är jag för de men gladast är nog räven...

Skall faktiskt gå och knuta mig om bara en liten stund har fruktansvärd huvudvärk o magen är upp o ned.. mår fruktansvärt illa.... hm blää

Imorgon är det jobb 10-18 nice i love my job .. är faktiskt ledig denna helg o tänkte försöka spendera den med min vovve , henke som kommer hem från afghanistan , la familia o panda såklart..

Blev kina mat med mamma o xante efter dagens slit mumsigt värre..

Duscha sen väntar en skön säng o värmekudde till ryggen

pss på er :P

Älskar dig per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0