Fredag slappa

Har varit en toppen dag med massa skratt o konstigheter o bus såklart när amanda o jag är på uppdag haha

Blev en del shopping i malmö idag dock tyckte jag att utbudet blivit sämre sedan jag var där sist men men vi hade dock bara ca 2 1/2 timme på att oss fixa dom ärenden vi hade o sedan dra till Oxie .. där vi knackade på fel dörr, kissade framför bilen haha o allt möjligt bus man kan hitta på

Ikväll blir det nog rätt lungt är ganska deppig idag bhuu o humöret är inte på topp direkt. Kroppen o huvudet o hjärtat är trött o vill bara att nästa dag skall bli bättre o komma snabbt..

Funderar på att dra på promenadkläderna o gå förbi maxi o köpa ett choklad tycker jag förtjänare det men jag e såp fruktansvärt trött....

 

Puss puss

Utbilda Dig Till Bartender i Spanien & Thailand www.barkurser.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0