Fredags mys

www.barkurser.se Har Dom Hetaste Barkurserna i Spanien & Thailand

Äntligen fredag känns som bara veckorna och dagarna flyger fram som ett expresståg ungefär..

Idag blir ingen lugn dag skall jobba som vanligt men dte tycker ju jag är kul.. hatar att vara ledog.. sedan ikväll skall amanda o jag nog hitta på ngt roligt , kanske laga mat o glo film eller dela lite vin..

Jag skulle igentligen varit ledig imorgon men ack nej får hoppa in o ta en morgon/eftermiddags pass men efter det blir det hem laga mat sova lite o sedan dunder fest hos mig.. kommer bli fullast vinner denna afton har jag bestämmt

Ngn som har förslag vad man skall laga för mat ikväll? Amanada gör väldens godaste räkor i het sås .. vill övertala henne att laga dte ikväll kommer jag lyckas hm kanske men ska göra mitt bästa

Finns ingen som betyder så mkt för mig som hon!!

 

Laddar upp bildre fårn igår ikväll lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0