Gott nytt jobbår

Att vara dukitg och att sköta sitt arbete är mkt viktigt enligt mig.. sagt som gjort så traskade jag till jobbet efter ca 6 timmars sömn till nattklubben för att röja efter gårdagens bal.. tänk vad jag älskar det stället.

Stod säkert 10 minuter på uteserveringen idag och blickade ut på ån och såg kanada gässen som låg och guppade på samma stället o parvis..Förhoppningsvis blir 2010 mitt år..

Det inledes ju bra med jobb och flera o en helt underbar kyss på 12 slaget vilket jag inte hade väntat mig undre denna kväll.. trodde inte den skulle bli så lyckad som den blev dock..

När jag jobbar så vill jag iallafall försöka hålla mitt privat liv utanför jobbet men dte var svårt en kväll som denna.. ber om ursäkt om ngn stört sig på att de fick ta del av mitt privat liv men några kyssar är inte fel under nyårskvällen enligt mig...

O jag hoppas denna kvällen var början till ngt nytt och spännade .. men kanske inte vi får se vart vinden för oss o i vilken riktining..Känns iallafall som ne bra början.

Iallafall så efter att ha röjt en bar stund blev jag döds hungrig så jag kom på att det fanns rester från middagen igår så det blev 1/2 laxtatar på grovbröd o lite hjort o potatiskaka till lunch idag smaskens

O efter det fortsatte jag mitt städuppdrag.. trodde dock jag skulle få sällskap idag men ack nej.. så jag sprade lite te dom anadra att städa imorgon hihi elaka jag

Ne nu ska jag sticka bort o ta han om amanda får offra mig o käka glass me henne blir dock straff att sitta på toa hela tiden för dne lär nog inte vara mjölkfri tyvärr...

 

See yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0