Grrr

Det verkar som att man tror att denna natten skall bli den kallaste på länge hm dte tror dock inte jag..

Har nyss kommit hem från en dundergod oxfile middag hemma hos mamma i åhus med delar av släkten.. blev en promnad till kvantum för att inhandla glass o i baken ner var det gláshalt så jag ramlade... tur jag inte ramlade över hunden eller slorg mig värre än ett fett blåmärke på knäet.. tänk om det varit en gammal människa usch nej hemska tanke,...

Nu ska jag krypa ner under täcket o kolla på ngn bra film har jag bestämt mig för.. tjejerna var nog också sugan på en film eller utgång hm får se när dom kommer hem från h-holm...

 

Puss puss o njut va min fumliga ramlar bild kan säga det var ett glidspår på va 2 meter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0