hårfin ...

Plugga Till Bartender Utomlands 2010, Utbildningsgaranti!

Sååå nu är man underbart fin i hårt amanda har satt i en liten förlägniung o nu är jag mörkbrun i hårte istället ölr honungs ljusbrun riktigt fint blir det,.. vill ni kolla det i verkligheten dyk upp på Teaterbaren på lördag

Sitter o kollar på amanda när hon sätter i sin egen.. skall snart hjälpa henne o sätta bak i håret så hon blir lika snygg som mig..

Riktigt grym dag på jobbet också säljer som bara den också.. duktiga jag

Ne skall studera amanda nu så det blir snyggt när jag skall hjälpa henne .. viktigt viktigt ... ryktas om en utgång på onsdag .. har ni hört det också?

 

Puss puss jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0