Hetingen !!!!

Har varit en ganska hektiskt dag måste jag säga.. har hunnit med det mesta förutom min obligatoriska promenad på minst 1 timme som jag har lovat mig själv att gå varje dag..

Får ta igen det imorgon eller så skyller jag på att jag var ute ruskigt många timmar igår och fotograferade den vacka vinter miljön

Idag har jag varit o kollat på ny säng skall sälja min andra för jag har inte behovet längre av en dubbel säng så jag o mammsen var runt på olika ställen idag o på ett ställe träffade vi på en mysig gosse påg som vi säger i skåne

Lovar att hålla er uppdaterade om den skaer tor nämligen ,...bla bal blaaa

Sedan hann jag även shoppa lite en grymt snygg hal´v kavaj eller vad man ska kalla det för.. dne är längre i ryggen o på sidorna o har inga ärmar grymt fin i svart o även lite snygga linne lägger upp bilder senare

Ikväll blir det skumpa/vinkväll med pizza hos emmy i like fast jag bantar så får man unna sig ngt gott ändå eller vad säger ni?

Om ngn vill så önskar jag även få ett träningsprogram o en personlig tränare ngn som ställer upp????

 

kiss kiss cio cio 


Kommentarer
Postat av: Ness

de står vars dom är ifrån :p men dom kommer från rut m.fl. :D

2010-01-08 @ 18:30:49
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja jag bara måste ha skorna :D älskar dom!!!



vad blire för dig ikväll då?

2010-01-08 @ 19:42:54
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha E det max på sova du träffat.

2010-01-09 @ 00:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0