Idiot

Tydligen är det ngn jävla äckel unge eller ngn älsdre störd människa som stör ig på

1. Mitt Yrkes val

2. Min blogg

3. På vad jag skriver och vem jag är

4. Bara för jag skriver om mitt jobb o livsstil så gör jag andra människor till alkisar..

ehhhhhhhhhh


Folk väljer själva om dom vill dricka, om dom vill gå på krogen , och dom väljer själv hur mkt dom vill dricka dock inom lagom ramar på krogen .

Jag är väldigt noga när jag jobbar att folk är lagom berusade, jag serverar aldrig ngn som jag anser druckit för mkt och jag läser folks signaler och kroppsspråk innan jag påbörjar deras beställning.'

www.barkurser.se Utbildar Dig Till Internationell Bartender

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

om ja kommer på några kan ja säga till :)

2010-01-13 @ 21:15:21
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

om ja kommer på några kan ja säga till :)

2010-01-13 @ 21:15:55
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: erik

hehe läget då ? har du skrivit om mig på det senaste inlägget, tål du inte att jag har synpunkter, ja men alltså du medverkad absolut till att folk dricker mycket ja, men vad ska du göra, det är ju högst uppifrån från regeringen saker kan ändras såklart :)

2010-01-13 @ 22:17:56
Postat av: Majkie

En bartender bidrar till att folk dricker ungefær lika mycket som kassørskan i din ica butik får dig att dricka cola ist før fanta. De ær væl upp till dig vad du vill gøra? Vill du inte dricka gør inte det. Ogillar du miljøer dær andra mænniskor dricker håll dig ifrån krogar och barer. Jag har inget emot nykterister, men att sæga att de ær bartenderns fel att folk dricker var væl ett jævligt korkat uttalande?!

2010-01-16 @ 08:39:22
URL: http://susshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0