Jobbe lördag

Utbilda Dig Till Bartender i Spanien & Thailand www.barkurser.se


Är så trött att det sär sjukligt .. fattar inget har ändå sovit nästan 7 timmar o första natten på länge jag inte minns om jag drömt ngt..

Skall slänga på mig jackan o bege mig till jobbet.. känns som om jag har grus i ögonen..

Idag är det lördag o jag gissar på tjejkväll o utgång eller vad säger ni... en hemma kväll hade inte heller suttit fel känns det som just nu så tigigt på dagen...

Har betsämt mig för att detta skall bli en bra dag med mkt sälj o slänga alla bekymmer bakom mig o titta framåt istället för bakåt..

Hörs sen kram


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en skön lördagskväll!

2010-01-16 @ 19:54:22
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tror vi betalade 15000 kr per person :P

2010-01-16 @ 23:47:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0