På det igen då jaaaa..

Skall promenera till jobbet om bara några minuter har ett pass på telia idag Börjar verkligen trivas men det har varit kämpigt o jag kan väl erkänna att jag kämpat fruktansvärt dåligt vissa dagar o inte kunnat vilja acceptera att det tar tid att lära sig allt o att så här är det...

Har typ sovit 1-2 timmar inatt o jag känner mig inte alls trött ... jävla grannar blir så sjukt irriterad. Men när jag slutar jobba skall jag hem och ta en power nap o sedan är jag sugen på utgång ikväll... dock en halv lugn för det är middag i Åhus imorgon

Jobbar bara 1 pass nästa vecka underbart..

Det första jag skall göra när jag kommer till jobbet är att kolla målen för 2010 januari o kolla mina slutpoäng för december thjoiiii

 

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0