sjuka människor

Tänker inte berätta ngt mer om denna saken men 2 störda på samma kväll det trodde jag inte det fanns.. men tur man upptäckte det i tid.

Den ena wannabiiiiee sin stora polare o har honom som mål i livet sjuktt.... den andra springer runt flörtar gärnet o kysser halva den kvinnliga styrkan som festar,, eh med värdering jag är bara kvar i sverige 5 månder till jag har ett iq på 185 o är av bernadotte släktet eh... du det märktes inte o efter jag slängt några gryma kommentarer lommade du iväg o enligt rykte blev det kortslutning på dig o vakterna kom o kastade ut dig!!!!!!!!!!!!

 

Nu skall jag ha en bakis dag o jag känner för att vara helt ensam faktiskt o bara stänga av mobilen o vara själv..

500:- Rabatt, Boka Innan Jul. www.barkurser.se

Kommentarer
Postat av: Haha

Haha, okej

2010-01-10 @ 13:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0