Skar mig på jeansen

mums musm sa det o sedan var tallricken tom.. har ett sug efter ngt men kan inte säga vad...

Idag har jag hunnit med mkt sjukt dukig och invigt den nya dammsugaren gissessss var grym den var o rätt billig .. hann även med att köpa en ny kalender i skinn7mocka helt undrebar snygg och väldigt rymlig när dte gäller planerings mässigt... han även en runda på satn idag ..

Var inne på jc o köpte jeans först bryter jag naglen o när jag provar nästa par byxor skär jag mig illa i fingret på dom jävla onödiga lapparna som sitter på byggorna.  bloa rätt fint me o det sitter precis vid nagelbandet...Kul när man skall stå i baren imorgon o kötta drinkar o öl till ca 1050 pers.... illa..

Vann 75 på mina trisslotter idag satsade dock 100 men men shit happnes jag kunde ju gått back 100 ist .. för 25 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0