Skumpa

Jag älskar verkligen champange eller moussserande vin det tillhör min absoluta favoriter i baren om jag får välja annars är det nog en gin/tonic eller ngt annat gott som jag brukar sjävl göra när jag jobbar...

Vad dricker ni på krogen och vad tycker ni är inne respektive ut? Blev lite så stäld när jag jobbade sist när ett gäng brudar kom fram o gör några smariga sommardrinkar med bär... hm dte är ju inte dirket bärsäsong eller sommar drinks tider nu så hm ...men man får ju lösa det på bästa sett...

Är det bara jag som blir riktigt bakfull på skumpa? Det kvittar om man dricker en flska själv som jag gjord eigår eller om jag bara dricker 3 glas jag får en liten bakfylla dagen efter hm...ngn som vet varför jag iallafall är extra känslig mot detta??

500:- Rabatt, Boka Innan Jul. www.barkurser.se

Kommentarer
Postat av: Michaela

jag gillar champange med, och så orgasm är min favorit drink, men jag är inte så erfaren på det viset jag är inte ute på krogen så offta eller aldrig typ, men jag gillar att testa olika.. :)

2010-01-09 @ 16:33:47
URL: http://miichajohansson.blogg.se/
Postat av: Majkie

Jag blir oxå as bakis av skumpa lr egentligen allt vin. Men de som ändå är värst är rödvin. de klarar jag fan inte av. Bara lukten av de gör att man blir bakfull innan man ens hinner dricka. :P



Annars på drinkfronten så är jag lite kluven men ShitBull (vodkaredbull fast med den väldigt mkt billigare men mkt starkare pitbull som slödryck)

Och en Majkie special är aldrig fel :P En liten egen konstruktion uppkommen då de inte kunde göra andra mjölkdrinkar än white russian när jag jobba i bulgarien. Grund och botten white russian men du tar i lite monir (tror jag de heter va? lr monin?) såndär jordgubbs smaksättare och sen lite nougat likör.



Damn girl, den går inte av för hackor :D

2010-01-10 @ 21:17:15
URL: http://susshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0