Slit o släp

Vill bara ligga kvar under täcket idag o dra ut på att gå upp i den kalla förbannade lägenheten.. men men kan väl ligga kvar till 12 .. blev sent inatt låg och tittade på en grymt bra film med min favorit skådespelare den irländske som jag kallar honom ahhh får rysningar av att tänka på honom..

Idag är jag sugen på att prova pekings nya buffe det är tydligen ny ägare också så då blir man kanske inte magsjuk när man äter där får se vad som händer o om jag kan locka med ngn .. annans blir det nog bacon röra med ris hemma idag..

Hade tänkt ta en promenad ut till härlöv också o fotogarfera dne vackra ismiljön om jag orkar hihi .. är sliten idag ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0