Svar Till Jenny med flera

Jag har utbildat mig i kristianstad. Den bartender utbildning som jag har finns ej längre för barskolan har flyttat ifrån staden.

Mitt råd till er som vill jobba som bartenders är att hitta en bartender skola som är populär, anordnar många kurser, o leta gärna o hör efter med folk som tidigare gått den hur det gått för dom har dom fått jobb ex eller hur var kursen.

En bartender utbildning som är bra och seriös hamna på flera tusen o upp¨åt i pris om den är bra.
Skall man utbilda sig utomlands så får man lättare jobb på charter ställen poch vill man ha jobb hemma eller runt omkring bör man välja en lokla utbildning. Detta är såklart min tolkning o erfarenhet.
Men jag kan ha fel det är upp till er.

Min uppfattaning är att pluggar man utomlands kommer man i kontakt med kontaktnätet för charter ställen o folk man bör känna o vise versa om man pluggar i hemmafronten.

www.barkurser.se Har Dom Hetaste Barkurserna i Spanien & Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0