tafsande försäljare

Måndag en av mina favorit dagar tycker att tisdagar är den värsta dagen i veckan..har tillbringat dagen med mamma o åk runt på dom sista ställena som säljer sängar för att kunna bestämma mig.. shit vilka priset det finns o olika sängar..

Värsta upplevelsen var dock i bromölla där mannen la sig bredvid mig tog i min ram , o kände med handen under min rygg o pratade massa skit eh du vad gör du tänke ja  o typ detta e fan inte sant han lägger sig bredvid mig what mamma ta bort honom...

Som om inte detta e nog tar han handen o stryker under ryggen o säger det ser o0 känns bra den är bra för ryggen denna sängen.. för det första håll avstånd för kunden prata ordentligt säg inte mer om sängen ä'n vad du verkligen kan o kan sälja o rör aldrig en kudn utan att fråga först .. dessutom skall man ligga på sidan för att se hur det ser ut med rygg axlar höfter inte på rygg då ser du fan inte om sängen e för mjuk /hård... idiot

Nu e det snart dags för natta runda med xante älsklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0