Tisdag :)

www.barkurser.se Har Dom Hetaste Barkurserna i Spanien & Thailand

 

Jippie äntligen tisdag o jobb veckan börjar helt underbart.. under ytan börjar kroppen vakna till liv o bubbla av glädje äntligen jobb.. hm arbetsnarkoman japp...

planen idag är att överraska amanda som sitter o plugga med lite subway mat om hon sitter kvar tills jag slutat jobba.. hon kan behöva skämmas bort lite tycker jag

vaknade av att jag fick världens finaste sms imorse håller tummarna o hoppas

Måste klä på mig jobbdresssen ses o hörs..

 

hm kjol eller byxor på jobbet idag??


Kommentarer
Postat av: Dennis

Kjol? Blir inte det iskallt?!

2010-01-19 @ 10:08:15
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0