Twister såklart

Åh varit ute på en riktigt lång men glatt proemnad nu i snön det är bitande kyla ca 11 minus ute med dte är underbart.. det ända jag saknar är frosten i träden som gör att det ser ut som ett sagoland..

Märkte dock när jag tog i med lår och rumpa att jag fått lite träningsvärk av alla konstiga ställningar som blev när vi spelade twister skulle vilja säga det är ett perfekt stretch spel haha

Nu väntar pepparbiff o potatiskroketter mums

500:- Rabatt, Boka Innan Jul. www.barkurser.se

Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Kul att du kikat in hos mig och tack för din kommentar :)

2010-01-09 @ 17:14:06
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0