Varg debatt

500:- Rabatt, Boka Innan Jul. www.barkurser.se

Sitter och lyssnar på inslaget om varg jakten och de vargar som avlivats på skånes djurpark.. minns hur stabilt och säkert det staketet har sett ut när vi varit där. Jag kan personligen säga att jag kan förstå att man väljer att avliva om dom väl kommit ut en gång gör dom allt för att komma ut igen,

Enligt pressmedelandet m,m så hade dom försökt fånga in dem o provat med bedövningspilar men att det inte funade. Så enligt min såikt gjorde dom rätt.

Dä'r emot stödjer jag inte den jakt som nysligen blåst av att skjuta av våran svensk/finska varg stam på det bedrövliga sätt som det gjordes på. Man kan sköta det på ett bättre sett enligt mig.

 

Tycker också detta är 2 olika händelser där man tagit bort detta fantaskiska men svårhanterliga djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0